Bezorging met DPD (uitgezonderd sectionaalpoorten)
Elke werkdag worden de bestellingen door DPD bij ons magazijn afgehaald. De bestelling wordt normaal gesproken de volgende dag bij u aangeboden. Op de dag dat de bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons een tracking e-mail, waarmee u de levering kunt volgen. Na ontvangst van deze e-mail kan het ongeveer 6 uur duren, voordat de informatie zichtbaar is en u de zending kunt volgen.  

De dag voor levering stuurt DPD ook een e-mail met het bericht dat de volgende werkdag het pakket wordt bezorgd. Op de bezorgdag zelf ontvangt u het tijdvak van de bezorging. Met het 1-uur tijdvenster hoeft u nooit lang te wachten en door het live trackingsysteem weet u precies waar het pakket is. Daarnaast heeft u nog andere flexibele bezorgopties:
1. Selecteren van een andere datum
2. Selecteren van een ander adres
3. Levering aan een Pickup parcelshop
4. Neerzettoestemming op een veilige plaats

Levering en Transport Sectionaalpoorten
De sectionaaldeuren worden verstuurd met een speciale transportdienst. De verzendkosten van een sectionaal garagedeur met een speciale koeriersdienst bedragen €99,00 binnen Belgie. De sectionaaldeuren worden getransporteerd met Van de Hoef logistiek uit Ede. Elke werkdag worden de sectionaaldeuren bij ons magazijn afgehaald. Vervolgens zal Van de Hoef logistiek met u bellen voor het maken van een afleverafspraak. Reken gemiddeld op 2 a 3 werkdagen levertermijn na de dag van bestelling. Over het algemeen kunt u ervan uitgaan dat alle maten bij ons op voorraad zijn. 

Verzendkosten
De verzendkosten naar België bedragen €6,95 voor artikelen boven de 2 kg, zoals een garagepoortopener of vleugel poortopener. Voor de meeste toebehoren zijn de verzendkosten €3,95.  

Factuur > BTW verlegd
Het is standaard via de webshop niet mogelijk een factuur met verlegde BTW te genereren. Wilt een factuur zonder 21% BTW ontvangen en betalen? Stuur dan naar info@hbopeners.be uw facturatiegegevens inclusief uw BTW identificatienummer en wij sturen u zo snel mogelijk een factuur met verlegde BTW. 

Betalen
Bij HBopeners.be kunt u betalen met groot aantal makkelijke en betrouwbare betaalmogelijkheden. Bij enkele betaalmethoden vragen we een kleine eigen bijdrage voor de betaalkosten. 
- Ideal, Paypal, zelf overschrijven via uw bank, SofortBanking en DIRECTeBanking (gratis)
- Mistercash, Bancontact (gratis)
- Maestro, VISA en MasterCard (1%)
- Rembours, betalen aan de bezorger (€15)


Installatie 
Een poortopener is uitstekend geschikt om zelf door u te worden geïnstalleerd. Het pakket wordt compleet met alle benodigde onderdelen geleverd. Gemiddeld kost het zelf installeren van een garagepoortopener klanten ongeveer 2 a 3 uur (situatie afhankelijk). Voor het zelf installeren van een poortopener moet u denken aan 5 uur (situatie afhankelijk).  

Uiteraard kunnen we het monteren van een elektrische poortopener of garagepoortopener ook voor u verzorgen. We maken hiervoor gebruik van onze partner Rodrigus in Sint-Niklaas. Mocht u interesse hebben in het laten plaatsen van een poortopener kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres info@hbopeners.be of middels het contactformulier op de site. 

Afhalen
Het afhalen van een poortopener is in principe elke werkdag mogelijk bij ons magazijn te Ede in Nederland. Het is wel noodzakelijk om van te voren een afspraak te maken middels de telefoon of e-mail.

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele, ongebruikte staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hbopeners.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ruilen
U kunt bij hbopeners.be een artikel ruilen voor hetzelfde artikel met een andere motor. Neem hiervoor even contact met ons op via mail of telefoon. U retourneert de oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door. We brengen standaard verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Garantie en Reparatie
Op al onze producten heeft u 2 jaar garantie. We zullen altijd trachten het probleem op te lossen en hier coualant mee om te gaan.  Alle onderdelen van onze producten liggen in ons magazijn op voorraad. Zo bent u verzekerd van een zo kort mogelijk reparatietermijn. Mocht het product niet te repareren zijn, krijgt u van ons een nieuwe. 

     

Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van hbopeners.

Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op onze website. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het product, helpen u graag bij het oplossen van de artikelklacht. 

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel repareren of vervangen. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.

Bestellen
Doordat online winkelen steeds populairder wordt en er steeds meer webwinkels komen, is het belangrijk dat u goed oplet bij wie u winkelt. Dan is en blijft online winkelen een heel veilige optie. Voor hbopeners.be geldt bijvoorbeeld dat we alleen het adres www.hbopeners.be gebruiken voor de verkoop van producten. Let dus goed op de url, bovenin uw scherm! Alleen als er www.hbopeners.be staat dan bevindt u zich in onze webshop.

De veilige hbopeners.be site kunt u verder herkennen doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals uw betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding staat er https://www.hbopeners.be in de adresbalk van uw browser in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk en kleurt de adresbalk groen.

Daarnaast maken we gebruik van een onafhankelijke beoordelingssite, The Feedback Company. Alle reviews geschreven door klanten ziet u linksboven in uw scherm. Elke klant ontvangt na ontvangst van zijn/haar bestelling via e-mail een uitnodiging op het beoordelingsformulier in te vullen. 

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hbopeners.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via StichtingWebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2012 - 2018 HBopeners.be | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel